TESLİMAT KOŞULLARI

  • Sitenizde kargo ücreti ne kadardır?
    • Kargo 85 TL ve üzeri alışverişlerinizde ücretsizdir. 85 TL ye kadar olan alışverişlerde 9,90 TL kargo ücreti tahsil edilmektedir.
    • Aynı gün kargo şartları nelerdir?
      • Mesai saatleri (Haftaiçi her gün 09:00 - 15:00) arası yapılan siparişler aynı gün içerisinde kargo firmasına teslim edilmektedir. Mesai saatleri haricinde yapılan siparişler ise, sonraki iş gününde kargo firmasına teslim edilmektedir.
  • Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?
    • İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz, size MNG Kargo ulaştırılmaktadır.
  • Kargom ne zaman ulaşır?
    • Siparişiniz, satın alma işleminiz gerçekleştikten sonra 1 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir (Çanta siparişlerinizde bu süre ortalama 3 iş günüdür). Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra teslimat süresi bulunduğunuz bölgeye göre 2 ila 5 iş günü arasında değişmektedir. Hafta sonu veya resmi tatillerde vereceğiniz siparişler, bu günleri takip eden 1 iş gününde kargoya verilecektir.
  • Kargomu nasıl takip edebilirim?
    • Kargo şirketinden gelen takip numarasıyla kargo şirketinin kargo takip bölümünden takibini yapabilirsiniz.
  • Kargomu benden başka bir kişi teslim alabilir mi?
    • Siparişlerinizi kimlik ibrazı ile soyadı tutarlılığı olan birinci dereceden yakınınız teslim alabilir. Teslimat adresinde paketinizi teslim alan kişinin imzası istenecektir.
  • Kargo paketim ben adresimde yokken gelmiş. Ne yapabilirim?
    • Adresinizde bulunamamanız durumunda, paketinizi almanız ya da yeniden bir teslimat tarihi belirlemeniz için bir not bırakılır
    • Şubeden paketinizi de teslim alabilirsiniz.
  • Yurt dışına veya KKTC'ye sipariş gönderimi yapılıyor mu?
    • Yurt dışına veya KKTC'ye henüz sipariş gönderimi yapılmamaktadır.
  • Sipariş verdikten sonra teslimat adresini değiştirebilir miyim?
    • Üye iseniz, siparişinizin statüsünü “Hesabım” bağlantısındaki “Siparişlerim” sekmesinden kontrol ediniz.
    • Siparişiniz kargoya verilmiş ise, konu ile alakalı olarak 444 06 06 MNG Kargo veya 444 25 52 numaralı Aras Kargo Müşteri Hizmetlerinden yardım almanızı rica ederiz.
  • Siparişimin alıcı kişisini değiştirebilir miyim?
    • Üye iseniz, siparişinizin statüsünü “Hesabım” bağlantısındaki “Siparişlerim” sekmesinden kontrol ediniz. Üye olmadan alışveriş yaptıysanız, sitemizin alt kısmında yer alan “Sipariş Takibi” bağlantısını kullanarak siparişinizin statüsünü görebilirsiniz.
    • Eğer “Siparişiniz Hazırlanıyor” statüsünde ise, yeni alıcı kişi bilgilerini iletişim bölümündeki formdan  müşteri hizmetlerimiz vasıtasıyla bize iletebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verilmiş ise, konu ile alakalı olarak 44 06 06 MNG Kargo veya 444 25 52 numaralı Aras Kargo müşteri hizmetlerinden yardım almanızı rica ederiz.
  • Siparişim yanlış/kusurlu geldi, ne yapmalıyım?
    • Yanlış veya kusurlu bir ürün teslim aldığınızda, siparişinizle birlikte size yollanan faturanın ASIL yazan nüshasını koparınız. Faturanın arka yüzündeki iade formunu doldurarak, iade etmek istediğiniz ürünü/ürünleri teslim aldığınız kargo şirketi vasıtasıyla gönderiniz.
    • Ürün tutarı, faturanın arka yüzünde belirtmiş olduğunuz IBAN Numarası ve hesap sahibinin Adı Soyadı bilgisi ile, ürün tarafımıza teslim edildikten 10 iş günü içerisinde hesabınıza aktarılacaktır.
    •  IBAN Numarası ve Ad Soyadı bilgisinin yanlış ve eksik yazılmasından dolayı ödemenin gecikmesinden tarafımız sorumlu değildir.

GARANTİ, DEĞİŞİM VE İADE KOŞULLARI

Sayın Müşterilerimiz, www.fasardi.com.tr’den aldığınız ürünleri, teslimat tarihinden itibaren en geç 14 gün içerisinde faturanızın arka yüzündeki iade formunu veya sitemizdeki iade değişim formunu eksiksiz olarak doldurup ürünü teslim aldığınız kargo firması ile iade edebilirsiniz.(iade ve değişimlerde kargo ücreti göndericiye aittir). Belirtilen sürenin aşılması durumunda, iade işlemleri gerçekleşmemektedir. İade süresi dolan faturasız, etiketsiz, kullanılmış tekrar satıla bilirlik özelliğini kaybetmiş ya da hasar görmüş ürünlerin iade ve değişimi kabul edilmeyecek, size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir. İadeniz ilgili birimlerimiz tarafından incelendikten sonra sizlere dönüş yapılarak süreç başlayacaktır. İadeniz onaylandığında ürün ücreti, iade formunda belirtmiş olduğunuz IBAN numarası ile hesabınıza 10 iş günü içerisinde yatırılacaktır 

(IBAN, banka hesabınıza ait olan ve TR ile başlayan 26 haneli numaradır. Bu numarayı hesap cüzdanınızdan, herhangi bir Atm den ya da bankanızın çağrı merkezinden öğrenebilirsiniz.). Bundan sonraki süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve www.fasardi.com.tr'nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur. Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin tamamı kredi kartınıza iade edilmektedir, ancak bankanız tarafından, iadenin geri ödemesi, yine taksitli şekilde kredi kartınıza yansıtılmaktadır. Ulaşılamayan irtibat numaralarından kaynaklı gecikmelerden www.fasardi.com.tr sorumlu değildir. Ayrıntılı bilgi için 0212 654 82 82 Satış ve Destek Hattını Arayabilir veya Destek Bölümünden E-mail ile Bilgi Talep Edebilirsiniz. 

DEĞİŞİM SİPARİŞİ VERİRKEN NELERE DİKKAT ETMELİYİM?

Değişim süresi dolan (teslimat tarihinden en geç 14 gün) faturasız, etiketsiz, kullanılmış tekrar satıla bilirlik özelliğini kaybetmiş ya da hasar görmüş ürünlerin değişimi kabul edilmeyecek, size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir. Değişimi istediğiniz ürünü teslim aldığınız kargo firması ile gönderebilirsiniz (iade ve değişimlerde kargo ücreti göndericiye aittir). Değişime gönderdiğiniz üründe sadece renk ve beden değişikliği yapılabilmektedir. (Kampanya ve Fırsat ürünlerinde değişim yoktur.)

KUSURLU ÜRÜN İADE VE DEĞİŞİM SÜRESİ KAÇ GÜNDÜR?

www.fasardi.com.tr den kaynaklanan, kusurlu, yanlış ürün, yanlış beden ve yanlış renk v.b gönderimleri, kullanmadan, satılabilir özelliğini kaybettirmeden ürünün size teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisin de Fasardi Satış ve Destek hattı 0212 654 82 82 ile temasa geçerek iade yapabilirsiniz. Bu sürenin dışında herhangi bir şekil de ürünlerinizin iade ve değişimi yapılamamaktadır. Ürünün tarafınızdan kullanımından kaynaklı kusurlu göndereceğiniz ürünler de aldığınız ürünlerin tamamı kusurluysa değişim işlemi sağlanamamaktadır..

İADE VE DEĞİŞİM YAPILACAK ÜRÜNÜMÜ HANGİ ADRESE YOLLAMALIYIM?

İade ve değişim için adres;

Mithat Paşa Cadde Dolunay Sokak No:15 kat 2 Yenibosna-Bahçelievler / İSTANBUL

Adresine gönderebilirsiniz